Így festene a GTA: Vice City, ha ma születne újjá

Sajnos a GTA Vice City kapcsán nem csupán a megújulás, hanem az elmúlás is aktuális témává vált. 

A Grand Theft Auto Vice City legalább akkorát ment, mint a GTA 3 bő húsz évvel ezelőtt, hiszen úgy a képi világ, mint a játékmenet és a forgatókönyv elképesztőre sikeredett. Eddig soha nem látott lehetőségeket kaptak a játékosok, és ismét kaptunk egy olyan várost, ami szinte azonnal beszippantja a játékost. Nem véletlen hát, hogy sokunk fantáziáját izgatja, hogy mit villantana a Vice City, ha napjainkban jelenne meg. Ezt pedig úgy tudjuk megtekinteni, ha végig nézzük a TeaserPlay videóját, ami az Unreal Engine 5 képességeivel varázsolja újjá a kinézetet.

Az Epic Games szerint az UE5 Nanite Virtualized Geometry funkciója lehetővé teszi, hogy a geometria sokkal részletesebb legyen, mint valaha. A Lumen teljes felbontású árnyékolást ér el, miközben a közvetett világítást sokkal kisebb felbontásban számítja ki a valós idejű teljesítmény növelésének érdekében. Hozzá kell tenni azonban, hogyha megnézzük a videót, láthatjuk, hogy azért ez a kinézet valóban szép, de csupán az eredeti címhez képest, ami 2002-ben jelent meg, mert egyébként egy Red Dead Redemption II-höz képest hátránnyal indulna. De azért így is azonnal nekiugranánk, ez nem is lehet kérdés. Amiért pedig a bevezetőben az elmúlást említettük, annak szomorú aktualitása, hogy mindössze néhány órával a fenti videó feltöltését követően hallhattunk Ray Liotta halálhíréről. Ami úgy kapcsolódik a Vice City-hez, hogy ő adta a hangját Tommy Vercetti karakteréhez.

[sc name=”facebook” ][/sc]

 

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?