Az Amazon Prime Day még tovább emelte az amerikai online eladásokat.
Tavalyhoz képest újabb 8,5 százalékkal emelkedtek az Amazon eladásai az idei Prime Day alkalmából az USA-ban, így az alkalom már közel 12 milliárd dolláros forgalmat generált, ezúttal az inflációs időszakban. Az Adobe Digital Economy Index szerint nem csak alapvető termékeket, de elektronikai árukat is vittek, tömegével.
A két napos esemény a legnagyobb volt az Amazon történetében, a Prime-tagok több mint 300 millió terméket vásároltak, ez percenként 100 ezer terméket jelent. A jelentések szerint a súlyosbodó infláció mellett mindenki ki akarta használni a nagy akciókat, főleg azok után, hogy hónapok óta mindennek csak emelkedik az ára, folyamatosan.
A jelentések szerint vannak kereskedők, amelyek a világjárvány alatt felhalmozott készleteket most nagy kedvezményekkel söpörnék ki. Ez persze egyáltalán nem mindenhol és minden cégre igaz…
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: NEw York Post