12 milliárd dollárt szórtak el az amerikaiak az Amazonon

Az Amazon Prime Day még tovább emelte az amerikai online eladásokat. 

Tavalyhoz képest újabb 8,5 százalékkal emelkedtek az Amazon eladásai az idei Prime Day alkalmából az USA-ban, így az alkalom már közel 12 milliárd dolláros forgalmat generált, ezúttal az inflációs időszakban. Az Adobe Digital Economy Index szerint nem csak alapvető termékeket, de elektronikai árukat is vittek, tömegével.


A két napos esemény a legnagyobb volt az Amazon történetében, a Prime-tagok több mint 300 millió terméket vásároltak, ez percenként 100 ezer terméket jelent. A jelentések szerint a súlyosbodó infláció mellett mindenki ki akarta használni a nagy akciókat, főleg azok után, hogy hónapok óta mindennek csak emelkedik az ára, folyamatosan.

A jelentések szerint vannak kereskedők, amelyek a világjárvány alatt felhalmozott készleteket most nagy kedvezményekkel söpörnék ki. Ez persze egyáltalán nem mindenhol és minden cégre igaz…

[sc name=”facebook” ][/sc]

Fotó: NEw York Post

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
HL

HL

Vérbeli hírező, aki az egyik ujját mindig a techvilág ütőerén tartja. Ezért mondjuk csak kilenc ujjal gépel, de így is elég gyorsan nyomja. Kedvencei a mobilok (azon belül is a Pixel).

Ezeket olvastad már?