Az egész országban óriási gond van a Telekom, Vodafone és Digi szolgáltatásokkal [Frissítve!]

Rengetegen panaszkodnak, hogy nem lehet telefonálni, meghalt a net és/vagy a tévéadás is. Magyarországon mindenütt káosz van e három cég szolgáltatásai körül.

Vodafone Telekom Digi
Őrjöngenek a Vodafone, Telekom és Digi felhasználók

Új év, új káosz a telekommunikációban. Legalábbis nagyon úgy tűnik, hogy valami óriási probléma van, hiszen az egész országból problémákat jeleznek a Vodafone, a Digi és a Telekom felhasználói.

Nem hivatalos források szerint a Telekom dataplex datacenterében van valami gond ahol üzemelnek vodás eszközök is, szóval utóbbiak úgy tűnik csak vétlenül szemlélik a forgószelet, amibe kerültek. Ezt az értesülét megerősíti, hogy rengeteg komoly szerver (például a BKK) volt elérhetetlen ma rövidebb-hosszabb ideig.

Mindegy, hogy főváros, nagyváros, kisváros, falu vagy tanyavilág, hiszen mindenhonnan érkeznek a panaszok. Van aki nem tud telefonálni, előfordult, hogy egyszerűen megszakadt a beszélgetés. Más arról számolt be, hogy nem tud internetezni, vagy egyes weboldalak, online szolgáltatások nem működnek. Így például a csomagkövetés, a levelezés vagy a Skype sem, ami iszonyú kellemetlen lehet.


Egyelőre még a cégek hivatalosan nem reagáltak semmit, a Telekom még ott tart csak, hogy Boldog Új Évet Kívánjon az ügyfeleinek. Akik pedig jó eséllyel nem túl boldogok…

A Vodafone időközben válaszolt megkeresésünkre és a következőket küldte:

„A Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.

Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.”

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Ninja

Ninja

Igazi techninja, aki mindenhez is ért. De leginkább a tévék piacán van otthon, az ország egyik legjobban felkészült tévétesztelőjét tisztelhetjük benne.
Teszteltünk

Ezeket olvastad már?