Sokan temették a Netflix videójátékos részlegét, de a vállalat tavaly mintegy megtriplázta az érdeklődést.
A világ vezető streamingszolgáltatója két éve új vizekre evezett, és a filmek és sorozatok mellett a videójáték-iparban is kipróbálta magát. Egyelőre nem sikerült megváltania a világot, épp ezért többen is temetni kezdték a streamingszolgáltató ötletét, aki azonban minden kudarc ellenére is kitart az eredeti tervei mellett, miközben szép komótosan bővíti tovább videójátékos felhozatalát. A kitartó munka pedig előbb vagy utóbb, de biztosan meghozza a gyümölcsét.
A Netflix szerint 2023-ban háromszor annyi felhasználó érdeklődött gaming szolgáltatásuk iránt, mint korábban – írja az Engadget. „Annak ellenére, hogy a játék szolgáltatásunk továbbra is kicsi, és a film- és sorozatüzletágunkhoz képest még nem jelentős, elégedettek vagyunk ezzel a fejlődéssel” – írja a cég közleményében.
Pozitív példaként a tavaly decemberben bevezetett három GTA-játékot említette a Netflix, amely az elmondásuk szerint az eddigi legnépszerűbb játék lett a Netflix Games kínálatában. A többi játékhoz hasonlóan a Netflix előfizetés mellé, ingyen vált elérhetővé a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, amely a 2001-es GTA III, a 2002-es GTA: Vice City és a 2004-es GTA: San Andreas remasterelt, azaz felújított változatait foglalja magába.