Hátborzongató mesterséges intelligencia-reklámmal készül a Coca-Cola a Super Bowlra

A Coca-Cola alá tartozó Bodyarmor sportital márka a mesterséges intelligenciát hívta segítségül ahhoz a reklámjához, amit a Super Bowl mérkőzések közötti reklámsávban mutatnak majd be. 

A fő amerikaifutball-bajnokság, az NFL döntője  – idén Usher lép fel a félidőben – rendszerint az ország legnagyobb nézettségét szállítja, így nem szorul különösebben magyarázatra, hogy miért törik kezük-lábukat a nagy (és fizetőképes) márkák, hogy feltűnhessenek a reklámidőben. Az idei blokkban többek közt a Bodyarmor sportital márka is fel fog tűnni, ahol úgy voltak vele, hogy gondolnak egy merészet, és algoritmusokkal generált reklámmal lepik meg a nézőket.


Az eredmény igen érdekes lett: a reklám első felében egy, a mesterséges intelligencia által generált felvételt láthatunk, aminek olyan a hangulata, mintha egy pszichedelikus filmet néznénk, ahol hamarosan nagyon rosszra fordulnak a dolgok. Erre erősít rá a narráció is, amely szintén nem valami barátságos, de voltaképp ez is volt a cél. A hirdetés második részében ugyanis már igazi embereket láthatunk, akik a mesterséges intelligencia tökéletes ellentétjei (merthogy ugyebár valódiak), ahogy a Bodyarmor is „valódi hidratálást” nyújt, „valódi ízekkel„, „valódi édesítőszerekkel„, és persze valódi „szeretettel„.

Nem ez egyébként az első alkalom, hogy reklám készül a mesterséges intelligencia közbenjárásával. Mégis ki tudná elfelejteni a tavaly felbukkant sörreklámot, ami szintén elég hátborzongató lett?

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki
Teszteltünk

Ezeket olvastad már?