Azt még valamennyire értjük, hogy a Netflix a filmek és a sorozatok mellett a mobiljátékokkal is bepróbálkozott, de hogy a LinkedInre miért kellenek a játékok, arról lövésünk sincs.
A LinkedIn a világ legnagyobb üzleti közösségi hálózata, amely mára több mint egymilliárd felhasználót számlál. Bár nehéz elképzelni, hogy egy alapvetően álláskeresésre és üzleti kapcsolatok létesítésére építő oldalon miért akarna bárki is játszani, a TechCrunch értesülései szerint a platform mögött álló Microsoft játékokkal szeretné növelni a népszerűségét.
Természetesen nem nagy gépigényű, összetett játékokra kell gondolni, példaként a Wordle nevű, népszerű webalapú szójátékot említi a híroldal. Az információk szerint a LinkedIn jelenleg olyan címeken dolgozik, mint a Queens, az Inference és a Crossclimb. Továbbá úgy tudni, hogy cégek közötti eredménylistákat is bevezetnének a platformon, azaz maguk a felhasználók is hozzájárulhatnának ahhoz, hogy a cég, ahol dolgoznak, előkelő helyen szerepelhessen a rangsorban, legalábbis az adott játék vonatkozásában.

Időközben egyébként maga a LinkedIn is megerősítette, hogy dolgoznak a játékok bevezetésén, azt azonban még nem tudni, hogy pontosan mikor debütálhatnak a platformon.