Szürreális, de igaz: jönnek a játékok a LinkedInre

Azt még valamennyire értjük, hogy a Netflix a filmek és a sorozatok mellett a mobiljátékokkal is bepróbálkozott, de hogy a LinkedInre miért kellenek a játékok, arról lövésünk sincs. 

A LinkedIn a világ legnagyobb üzleti közösségi hálózata, amely mára több mint egymilliárd felhasználót számlál. Bár nehéz elképzelni, hogy egy alapvetően álláskeresésre és üzleti kapcsolatok létesítésére építő oldalon miért akarna bárki is játszani, a TechCrunch értesülései szerint a platform mögött álló Microsoft játékokkal szeretné növelni a népszerűségét.


Természetesen nem nagy gépigényű, összetett játékokra kell gondolni, példaként a Wordle nevű, népszerű webalapú szójátékot említi a híroldal. Az információk szerint a LinkedIn jelenleg olyan címeken dolgozik, mint a Queens, az Inference és a Crossclimb. Továbbá úgy tudni, hogy cégek közötti eredménylistákat is bevezetnének a platformon, azaz maguk a felhasználók is hozzájárulhatnának ahhoz, hogy a cég, ahol dolgoznak, előkelő helyen szerepelhessen a rangsorban, legalábbis az adott játék vonatkozásában.

LinkedIn játékok
Fotó: TechCrunch

Időközben egyébként maga a LinkedIn is megerősítette, hogy dolgoznak a játékok bevezetésén, azt azonban még nem tudni, hogy pontosan mikor debütálhatnak a platformon.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki

Ezeket olvastad már?