A UPC egy csomó pénzt akar adni a magyar kis- és középvállalkozásnak, legalábbis erre utal, hogy elindították a Nagy Tuning Show névre hallgató pályázatukat a közelmúltban, amivel egy kisebb vagyont lehet behúzni.
Ehhez nem kell mást tenni, mint egy jó ötlettel előállni azzal kapcsolatban, hogy a digitalizáció, az internet és a közösségi média alkalmazások hogyan tudnák fellendíteni a pályázó vállalkozását. Amennyiben pedig a UPC munkatársainak bejön a dolog, már sínen is lehet a dolog.
A zsűri fenntartja a jogot egy vagy akár több nyertes kiválasztására a beérkezett pályázatok minőségének függvényében. A sikeres pályázónak az alábbi részvételi feltételeknek kell megfelelnie:
– Magyarországon bejegyzett, jelenleg is működő vállalat, amely nem áll felszámolás, csődeljárás vagy végelszámolás alatt,
– hiánytalanul kitöltött jelentkezési lappal rendelkezik,
– elfogadja és magára névre kötelezőnek ismeri el a Nagy Tuning Show pályázati szabályzatát.
Itt lehet részletesen is olvasni a programról. Ha valaki egy KKV-t pörget, ilyen cége van, vagy ilyen vállalatnál dolgozik, érdemes lehet elgondolkodnia a dolgon, hiszen egyébként is fontos lehet a hatékony és masszív digitális jelenlét. Na hajrá!