A verdát első generációs Ford Bronco alvázra építették. A jól ismert formavilág nagy részét sikerült megőrizni, egyedül a hűtőrács (vagy inkább annak hiánya) lehet árulkodó.
A kaliforniai Zero Labs négy évvel ezelőtt fogott bele a klasszikus verdák átalakításába. Az 1966-1977 között futott, első generációs Ford Bronco előtt több ismert modellt is kezelésbe vettek, környezetbarát hajtással látva el a régi kedvenceket.
A kocsit ezúttal is eredeti alvázra építették, több mint tízezer eredeti alkatrészt és számos gondosan reprodukált komponenst használtak fel. A motortérbe 369 lóerős, 240 Nm nyomatékkal rendelkező elektromos motor került, s kapunk egy 70 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátort, ami nagyjából 300 kilométeres (190 mérföld) hatótávolságot biztosít. Arról egyelőre nincs adat, hogy a telepet mennyi idő alatt lehet csutkára tölteni.
A jármű kapcsolható négykerék meghajtást kínál, ötfokozatú kézi sebességváltóval és modern fékrendszerrel (elöl hat dugattyús Brembo) rendelkezik. A szénszálból készített kabin belseje is nagyon igényes, kézzel varrott bőr vagy vegán burkolat, illetve dió vagy bambusz panelek jellemzik az utasteret. Az átalakított Ford Bronco-ból első körben százötven darabot készítenek, de a kereslet függvényében további példányok is várhatók.