A Virtuális Valóság lehetőségei a marketingben és a szórakoztatóiparban

A Startup Grind legújabb eseménye a virtuális térbe költözik, reagálva az elmúlt hetek eseményeire. Ennek megfelelően válaszották ki a témát is, ami ezúttal a virtuális valóság lesz.

Az AR és VR szépen lassan a mindennapok részévé válik: a Snapchat AR lencséit közel 70 millióan használják naponta, amerikában a Walmart az Oculus Go headsetek segítségével forradalmasítja az alkalmazottai edukálását és a jövő héten debütáló VR exkluzív játék, a Half-Life: Alyx közel 103.000 Valve Index eladást generált.

virtuális valóság

A virtuális valóság szakértőjével, Józsa Szabolccsal beszélget Horváth Balázs a hazai és nemzetközi trendekről, játékfejlesztésről és élményalkotásról, valamint arra is megpróbálnak majd választ keresni, hogy hol tart most az AR és a VR, milyen területeken használják már sikeresen, és mit hoz a jövő azok számára, akik ebben az iparágban szeretnék megvetni a lábukat.

Az online esemény ingyenes, a részvételhez válasszátok ki az az ‘SG Virtual’ jegyet, és kövessétek az instrukciókat. A webinar linket az esemény előtt küldik meg a szervezők, így fontos, hogy figyeljétek az e-mail fiókotokat!

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ford

Ford

24 éve foglalkozik tech-újságírással a kedvenc területe az audió-videó, az okosotthon és a mobiltechnológia.

Ezeket olvastad már?