Kylie Jenner sminkcége, a Kylie Cosmetics figyelmeztetést adott ki ügyfelei adatainak biztonsága érdekében.
Kyle Jenner mindazokat a termékeket kínálja, amit a Z-generáció hölgytagjai lelkesen keresnek: a kozmetikai piacon ez a korosztály már nem a nagy márkákra, hanem az általuk csodált hírességekre, és a saját brandet kiépítő influenszerekre hallgat, akik közül a 196 millió követővel rendelkező Kylie Jenner abszolút befutónak számít. Jól példázza, hogy Kylie a marketingre szinte semmit nem költ, elég csupán egyetlen posztban beszélnie egy termékről, hiszen másnapra lányok és nők százezreinek landol a kosarában ugyanaz a cucc.
Már évek óta nem telik el szinte nap, hogy az egyik Kardashian vagy Jenner lány ne kerüljön a címlapokra valami zűrös üggyel, ez pedig úgy tűnik ma sincs másképp, most például Kylie Jenner cége miatt beszélhet az influenszerről a világsajtó.

A Kylie-s cuccokat is árusító Shopify oldalán legalább 100 vásárlótól loptak el személyes adatokat, többek között lakcímeket és bankkártya adatokat. A Kylie Cosmetics szerint saját vásárlóik is érintettek az ügyben, ezért a cég e-mailben is biztosította vásárlóit arról, hogy szorgalmasan együttműködnek a Shopify-jal, hogy további információkat szerezzenek az incidensről, és mihamarabb megoldást találjanak a problémára.
Nem Kylie az egyetlen híresség, aki a Shopify-on árulja termékeit: a több mint egymillió kereskedő közül olyan celebek is akadnak, mint Taylor Swift vagy éppen Victoria Beckham.
Forrás: BBC
[sc name=”facebook” ]