Jön az olcsóbb, de reklámokkal teletűzdelt HBO Max

Új és olcsóbb HBO Max előfizetés van kilátásban, ám a kedvezőbb árért cserébe megkötések is járnak. 

Egyre komolyabb harc folyik a streamingszolgáltatók között, akiknek előbb utóbb dönteniük kell: vagy megemelik az áraikat, vagy beengedik a reklámokat a felületeikre. A WarnerMedia ennek fényében egy új és olcsóbb csomagot vezet be a tulajdonában álló HBO Max szolgáltatásra idén júniusban, amelynek keretén belül a felhasználók teljes hozzáférést kapnak a stremingszolgáltató közel teljes könyvtárához, csakhogy a felületen ezúttal már a reklámok is helyet kapnak. A hirdetések mellett további megkötés, hogy az olcsóbb csomagot választó felhasználók nem élvezhetik majd a legfrissebb megjelenéseket, így például a Denis Villeneuve-féle Dűnét is később nézhetik meg, valamivel a premiert követően.

Az olcsóbb, hirdetésekkel támogatott csomagtól sok előfizetőt vár a WarnerMedia video on demand szolgáltatása, amely a tavalyi évet 41 millió előfizetővel zárta, szemben a Disney Plus jelenlegi 100 milliós, illetve a Netflix 200 millió felhasználójával. Érthető hát, ha a HBO is igyekszik lépést tartani a nagyokkal, ha mással nem, hát egy olcsóbb csomag bevezetésével, amelyről egyelőre nem tudni részleteket, így például a konkrét árat sem.

hbo-max-olcsóbb
Fotó: Microsoft

Itthon nem hogy az olcsóbb csomag, de egyelőre még semmilyen HBO Max előfizetés nem elérhető, de ami késik nem múlik, hiszen a streaming-óriás hamarosan Európában is hódító útra indul. A kérdés már csak az, mikor.

[sc name=”facebook” ]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki

Ezeket olvastad már?