Új és olcsóbb HBO Max előfizetés van kilátásban, ám a kedvezőbb árért cserébe megkötések is járnak.
Egyre komolyabb harc folyik a streamingszolgáltatók között, akiknek előbb utóbb dönteniük kell: vagy megemelik az áraikat, vagy beengedik a reklámokat a felületeikre. A WarnerMedia ennek fényében egy új és olcsóbb csomagot vezet be a tulajdonában álló HBO Max szolgáltatásra idén júniusban, amelynek keretén belül a felhasználók teljes hozzáférést kapnak a stremingszolgáltató közel teljes könyvtárához, csakhogy a felületen ezúttal már a reklámok is helyet kapnak. A hirdetések mellett további megkötés, hogy az olcsóbb csomagot választó felhasználók nem élvezhetik majd a legfrissebb megjelenéseket, így például a Denis Villeneuve-féle Dűnét is később nézhetik meg, valamivel a premiert követően.
Az olcsóbb, hirdetésekkel támogatott csomagtól sok előfizetőt vár a WarnerMedia video on demand szolgáltatása, amely a tavalyi évet 41 millió előfizetővel zárta, szemben a Disney Plus jelenlegi 100 milliós, illetve a Netflix 200 millió felhasználójával. Érthető hát, ha a HBO is igyekszik lépést tartani a nagyokkal, ha mással nem, hát egy olcsóbb csomag bevezetésével, amelyről egyelőre nem tudni részleteket, így például a konkrét árat sem.

Itthon nem hogy az olcsóbb csomag, de egyelőre még semmilyen HBO Max előfizetés nem elérhető, de ami késik nem múlik, hiszen a streaming-óriás hamarosan Európában is hódító útra indul. A kérdés már csak az, mikor.
[sc name=”facebook” ]