Learmousine: megszületett a világ legfeleslegesebb járműve

Tegye fel a kezét, aki üvöltve ébredt úgy az álmából, hogy miért nincs már egy olyan limuzin, ami egyszerre üzleti repülőgép és autó benyomását is kelti. Mert a Learmousine pont ilyen. 

Láttunk már sok olyan dolgot, ami felesleges, legyen az aranytömbnek álcázott telefon, vagy méregdrága PS5, de valamiért a Learmousine az összesen túltesz. A repülőgép és limuzin részeg éjszakájának szerelemgyerekeként megfogant jármű ugyanis egy üzleti jetből kialakított limuzin. Oké, összességében nem rossz, és valahol úgy kell felfogni, mint egy limuzinőrült ember önmegvalósítását. Mert valójában az is, hiszen az oregoni Dan Harris nevéhez köthető, aki régóta megszállottja a hosszú tengelytávú luxusautóknak. Így jutunk el oda, hogy az általa megálmodott, és megvalósult Learmousine május 14 és 22 között kalapács alá kerül.

Tegyük hozzá, tavaly ez egyszer már megtörtént, de akkor nem kelt el. Ami magát az „alkotást” illeti, már a tényleges munkálatok kezdetét is két évnyi kutatás, tervezés, fejlesztés előzte meg. Pontosan azért, mert a járműnek egészen egyedi hajtást kellett kreálni, plusz számos olyan dolog volt vele, aminek kiagyalása és megalkotása igencsak időigényes feladatnak bizonyult. A limuzinrepülőt egy 8.1 literes Chevrolet Vortec V8 motor hajtja, ami 400 lóerőt bocsát a 28 hüvelykes, vörös/fekete Diablo felniken feszülő Kumho 325/25R28 gumikra. Odabent az utasok egy 17 000 wattos hangrendszer dallamait élvezhetik, miközben a 42 hüvelykes tétév bámulják. A teljes projekt összesen 40 000 munkaórát emésztett fel.

[sc name=”facebook” ]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?