Kampányt indít a Telenor a magyarországi fecskék fészkeinek megóvására, kiemelt hangsúlyt helyezve a lakosság felvilágosítására, érzékenyítésére.
Az Év madarát ábrázoló kollekció nagy sikere után újabb figyelemfelhívó kampányt indít a Telenor, a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) és a Cellect Hungary, amely a füsti- és molnárfecskék fészkeinek megóvására fókuszál.
Ezek a vonuló, sárfészeképítő madarak ősszel elhagyják a fészkeiket, majd tavasszal térnek vissza az otthonukba, elsősorban abba, amelyet korábban hátra hagytak. Éppen ezért a köztes időben is kiemelten fontos a lakóhelyeik megőrzése, megóvása.
A Telenor, a Cellect és az MME szemléletformáló kampányának keretében fecskéket ábrázoló, környezetbarát tokokkal hívják fel a figyelmet a madarak lakóhelyének megőrzésének fontosságára.
Ennek első lépéseként pályázatot hirdetnek a tokokon visszaköszönő grafika megtervezésére: a https://www.telenor.hu/veddafecsket weboldalra 2021. szeptember 26-ig bárki feltöltheti grafika tervét a füsti- és molnárfecskék, vagy az élőhelyük megóvásának témakörében.
A beérkező rajzokat négytagú zsűri fogja elbírálni: Czikkely Panni formatervező művész, az Év madarát ábrázoló mobiltok tervezője, Orbán Zoltán, az MME szóvivője, Fejes Bertold, a Cellect Hungary értékesítési és marketing vezetője, valamint Mészáros Attila, a Telenor Magyarország Zrt. vállalati kommunikációs igazgatója.
A három legjobbnak ítélt pályamű gazdája egy-egy iPhone 12, Samsung Galaxy S21 és Samsung Galaxy A52 mobiltelefon közül választhat, az első helyezett pályaműve pedig limitált szériás, 100%- ban lebomló, növényi alapú anyagból készült telefontokokat fog díszíteni.
[sc name=”facebook” ][/sc]