Új dizájnt kap a Google Play áruház böngészős felülete, amely hosszú éveken keresztül ugyanúgy nézett ki.
A Google Play áruház webes felülete évek óta változatlan, így nem kifejezetten meglepő, hogy a vállalat fontolóra vette az átalakítás lehetőségét. Néhány Reddit-felhasználó már két évvel ezelőtt is lobbizott a ráncfelvarrásért, és a jelek szerint a Google most meghallgatta a kéréseiket. Az Android Police beszámolója szerint a vállalat már gőzerővel dolgozik az új piactér kimunkálásán, amelyre letisztultabb és átláthatóbb megjelenést húznak a fejlesztők.
A portál értesülései szerint a webes felület nagyban hasonlít majd a Play alkalmazás felhasználói felületéhez, így például eltűnik a szürke háttér és a bal oldali navigációs menü, helyette egy felső menüsor jelenik meg. Emellett lehetőség lesz az appok eszköztípus (tv, táblagép, mobil) szerinti keresésére, továbbá automatikusan elinduló film- és játékelőzetesek is helyet kapnak az oldalon.

A Google egyelőre nem reagált a hírekre, ám a lap értesülései szerint a Play áruház tajvani és dél-koreai verziója már a megújult külsőjel fogadja a felhasználókat.
[sc name=”facebook” ][/sc]