Az Ericsson a belső 5G-vel is a fenntarthatóságban hisz

Az Ericsson szerint a beltéri 5G telepítéseket is a fenntarthatóság figyelembevételével kell végezni. 

Az Ericsson vezető építésze, Colin Bowdery egy blogbejegyzésben részletesen értekezett a beltéri 5G telepítésekről. Szerinte ezek a beruházások nagyban befolyásolják egy szervezet fenntarthatósági státuszát. De úgy, hogy a gazdasági sikereken túl a társadalom szélesebb köre is profitálhat belőle. Bowdery megemlíti az úgynevezett hármas alsó vonalat, amit három tényező alkot: bolygó, emberek és profit. Ez egy olyan keretrendszer, amely a gazdasági nyereségen túlmutatóan minősíti egy vállalat döntéseinek hatását, és célja, hogy jobb üzleti és társadalmi eredményeket érjen el.

Kép: Capacity Media

Amióta megismertem ezt a koncepciót, új módon tekintek a technológiai beruházásokra … amelyek az emberek és a bolygó javát szolgálhatják, valamint gazdasági hasznot hozhatnak az alkalmazóknak. A hármas alsó határ fontos eszköz az 5G által az üzletre gyakorolt hatás értékeléséhez, és a megoldáskészletek elemzésének a gazdasági nyereségen túli kiterjesztése megnyugtató lehet a részvényesek, a közösség és a bolygó javára” – írja Bowdery. Kifejtette, hogy az elosztott rádiós rendszerek, amelyek az A-DAS és a femtocellás (apróbb igények kielégítésére alkalmas mobilhálózati bázisállomás) architektúrák hibridjei, a leghatékonyabb beltéri 5G telepítési lehetőség a bolygó és a vállalati költségvetések számára. Ezek jellemzően kevesebb hardvert igényelnek, és hatékonyabb a megvalósításuk, mint az egyszerű A-DAS telepítés. Ennek egyenes következménye, hogy így a folyamatok ökológiai lábnyoma is alacsonyabb. Az Ericsson megvizsgált egy A-DAS-t használó irodaházat, és megállapította, hogy az több mint 12 000 wattot használt. Bowdery összehasonlította ezt a csapat által a DRS megközelítéssel végzett értékeléssel, amely hasonló körülmények közt üzemeltetve éves szinten több mint 75 000 kilowattóra (kWh) energiamegtakarítást és 53,8 tonna szén-dioxid kibocsátáscsökkentési potenciált jelent. Ez a jelenlegi energia-és klímahelyzetben egyáltalán nem utolsó szempont.

[sc name=”facebook” ][/sc]

 

 

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?