A BNF Kft. (HUFBAU) és a Molin AI stratégia partnersége lehetővé teszi a HUFBAU számára, hogy kiaknázza a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket az online vásárlási élményének fokozása érdekében.
A ChatGPT megjelenése óta, eddig elképzelhetetlen lehetőségek nyíltak meg az online áruházak előtt. Most először nyílt lehetőség arra hogy egyszerű, hétköznapi nyelven kérdezzünk egy robotot, ami gyorsan és hibátlanul tud bolti kiszolgálást nyújtani.
Az együttműködés részeként a BNF Shop (HUFBAU) beépítette a Molin AI Chatbotot a honlapjába, ami lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy azonnali és személyre szabott segítséget kapjanak a nap 24 órájában. A cég közleménye szerint a vevők könnyedén kérdezhetnek a termékkínálatról, hasonlíthatnak össze termékeket vagy kaphatnak ingyenes kivitelezési tanácsokat. Ha például valaki falat szeretne építeni a házában, megkérdezheti: „Milyen anyagokra van szükségem egy új falhoz?„, és a HUFBAU AI hasznos ajánlásokat és tanácsokat ad a szükséges anyagokkal kapcsolatban.
Jelenleg, a HUFBAU AI a vásárlói kérdések 60%-át hibátlanul megválaszolja. Ennek eredményeképpen az online eladások száma több mint 15%-kal nőtt, míg a BNF Shop költségei 20%-kal csökkentek. Ezek a számok a jövőben egyre jobbak lesznek, mivel a Molin AI rendszere folyamatosan tanul.