Most már biztos: játékok is jönnek a YouTube-ra

A YouTube is belép a videójátékok piacára, a Premium tagok több tucat játékot próbálhatnak ki extra díj nélkül, a már meglévő előfizetésükkel. 

A YouTube még szeptember elején kezdte el tesztelni Playables névre keresztelt funkcióját, amelynek lényege, hogy a YouTube Premium előfizetők hozzáférhetnek egy sor olyan játékhoz, amit letöltés nélkül indíthatnak el. Az új szolgáltatás nemrégiben élesedett, így egyre több felhasználónál jelennek meg az újdonságok, amelyeknél nincs megkötés a platformot illetően, vagyis  számítógépen és mobileszközökön is elérhetőek.


Eddig összesen 37 játék jelent meg a kínálatban, köztük olyan címekkel, mint a Daily Solitaire, a The Daily Crossword, az Angry Birds Showdown, a Merge Pirates vagy a Farm Land.

Ahogy a TechCrunch is megjegyzi, a YouTube gyakran tesztel olyan fejlesztéseket a YouTube Premium keretében, amelyek később az ingyenes szolgáltatásukon is megjelennek, így nem kizárt, hogy a videómegosztó a jövőben széles körben is elérhetővé teszi a játékok.

youtube játékok
Fotó: Google

Nem a YouTube ugyanakkor az egyetlen, ami tőle szokatlan módon belekóstol a gamer világba. A Netflix még két évvel ezelőtt rukkolt elő saját videójáték-szolgáltatásával, akkor még igencsak szegényes kínálattal, mindössze öt játékkal. A Netflix Games-nek ugyan nem lett nagy visszhangja, a streamingszolgáltatót továbbra is intenzíven foglalkoztatja a videójátékok piaca, a kínálat is érezhetően egyre jobb és tartalmasabb, egyszóval minden jel arra mutat, hogy a streamingóriásnak hosszú távú tervei vannak ezen a területen.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki
Teszteltünk

Ezeket olvastad már?