A Google jó szokásához híven idén is közreadta keresőmotorjának legfrissebb adatait, amely felfedi, mi érdekelte a leginkább a magyar felhasználókat a 2023-as esztendőben.
A keresőóriás évről-évre, globálisan és lokálisan is közzéteszi keresési trendjeit tartalmazó listáit, melyekből a minap az is kiderült, hogy itthon mely témák keltették fel leginkább az internetezők érdeklődését. Az talán senkit sem lep meg, hogy a hírességek közül Azahriah nevére gugliztak rá a legtöbben, de Eszenyi Enikő, a Vígszínház volt igazgatója és a harmadik évad Nagy Ő-je, Jákob Zoltán is sokakat megmozgatott. Suhajda Szilárd magyar hegymászó balesetére, Vágó István és Matthew Perry halálára szintén nagyon sokan rákerestek itthonról.
Ami a filmeket illeti, Christopher Nolan atombombás életrajzi drámája, az Oppenheimer lenyomta Greta Gerwig Barbie babás filmjét, harmadikként pedig az Avatár 2 futott be. A legkeresettebb tévéműsorok között két RTL-s és egy TV2-s műsort találunk: a vasárnap véget ért Sztárbox végzett az első helyen, második a Nyerő Páros celebreality lett, harmadikként pedig a Power of Love TV2 fért fel mögéjük.
A legnépszerűbb sorozat címét a Wednesday nyerte el, a sportesemények között az Atlétikai VB és az Eb-selejtező vitte a prímet, a recepteket illetően pedig az őzlábgomba és az almás pite elkészítési módjai voltak a legdivatosabbak.
Kütyük terén az iPhone 15 készülékek arattak, a videójátékok közül pedig a Stumble Guys, a Hogwards Legacy és a Baldur’s Gate 3 foglalhatta el a dobogó első három fokát.