Itt az első kibercég, ami reklámot villantott a Super Bowlon

Lássuk be, a kiberbiztonság nem a legizgalmasabb téma a világon, de a CrowdStrike kreatívjainak sikerült egy frappáns kisfilmmel feldobni a Super Bowlt. 

Magyar idő szerint ma hajnalban véget ért az NFL döntője, azaz az 58. Super Bowl, ahol a Kansas City Chiefs és a San Francisco 49ers csapatai csaptak össze – végül előbbi győzelmével zárult az összecsapás. Természetesen az idei döntő sem telhetett el méregdrága hirdetések nélkül, a világcégek ezúttal is a legjobb szpotokkal igyekeztek felhívni magukra a figyelmet. Így tett a CrowdStrike IT biztonsági cég is, amely a kiberbiztonság témája köré húzott fel egy egészen jópofa kis reklámot.


A The Future, azaz A Jövő címet viselő promóció a vadnyugat hőskorába repíti vissza a nézőt, a cowboyok, az indiánok és a lengő ajtók idejébe. Ebben a westernben azonban nem csak a revolverhősök és a szerencsevadászok zavarják fel az állóvizet, hanem más bolygókról jött idegenek is, akiket hasonlóan futurisztikus technológiával lehet csak elpusztítani – hogy, hogy nem a CrowdStrike kiberbiztonsági eszközeivel.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki
Teszteltünk

Ezeket olvastad már?