Egymás után lépnek le a topvezetők a Honortól, amelynél állítólag gond van az eladási számokkal.
Az elsősorban a telefonjairól ismert Honor jelentős vezetői változásokon megy keresztül. George Zhao vezérigazgató múlt heti lemondása után további kulcspozíciókat betöltő vezetők is elhagyták a céget, köztük a globális marketingvezető, a kínai marketingvezető, valamint a kínai értékesítési igazgató.
A vállalat szóvivője szerint ezek az átszervezések „rutinjellegűek, és a regionális vezetők pozíciójának újragondolását szolgálják.” Viszont nem értjük, hogy akkor miért kellett azt híresztelni, hogy Zhao beteg….. Vagy ez valami durva járvány lehet.
Új kinevezések és átszervezések
Az átalakulások részeként Guo Rui, aki korábban a nemzetközi marketingért volt felelős, most a hazai piac marketingvezetői posztját veszi át. Ezzel Jiang Hairong helyét tölti be, aki a hírek szerint távozik a vállalattól. A kínai értékesítési igazgató, Zheng Shubao is lemond, helyét Chen Haoqian, Kelet-Kína korábbi operatív vezetője veszi át.
Az IPO és a piaci kihívások
Az átszervezések időzítése különös figyelmet kap, mivel az Honor a tőzsdei bevezetésre (IPO) készül. Ennek ellenére a vállalat nehéz piaci környezetben találja magát. Jelentések szerint 2024-ben az Honor készülékszállításai csökkentek az előző évhez képest, és a hajtogatható telefonok szegmensében sem mutatkozott érdemi növekedés.
A változások hatása a vállalat jövőjére
Az Honor vezetőváltásai és az IPO-ra való felkészülése egyaránt meghatározhatják a vállalat stratégiáját a jövőben. Az új kinevezések révén a cég a belföldi és nemzetközi piacokon is friss lendületet kaphat, de a globális piac stagnálása és a versenyhelyzet nehézségei kihívások elé állíthatják a vezetést.
Az iparági szereplők és elemzők most azt figyelik, hogy a Honor milyen lépésekkel válaszol ezekre a kihívásokra, és hogyan alakítja jövőbeli stratégiáját az IPO előkészítése során.