Az Interbrand 2019-es rangsorában a koreai cég továbbra is az előkelő hatodik helyen áll. 

A Samsung több mint 61 milliárd dolláros márkaértékkel
megtartotta hatodik helyezését az Interbrand által közzétett Best Global Brands 2019 listán. A vállalati márka értéke két százalékkal nőtt az előző évi eredményhez képest. Ez a két százalék a gyártó szerint leginkább az átalakulóban lévő felhasználói szokásokhoz igazodó kínálatnak köszönhető. Ilyen például a BESPOKE hűtő, a Sero TV és a Galaxy Fold, de ide tartozik az 5G, a mesterséges intelligencia fejlődése és az IoT megoldások. A mobilos divízió is jól teljesített a Galaxy széria legújabb tagjainak bemutatásával. Az elsők között mutatta be kihajtható okoskészülékét, bár nem volt teljesen eseménymentes a folyamat. Szintén jól ment a vizuális kijelzők üzletága, amely 13 éve szerepel a piacvezetők között, és éppen QLED 8K-val, valamint Micro LED kijelzővek kényezteti a közönséget., Mindemellett tovább bővült az egyedi tévék kínálata a The Sero, a The Frame és a The Serif készülékekkel.

The Frame, Kép: Samsung

A háztartási berendezések piacán a cég megtartotta prémium
pozícióját mind a hűtőgépek, mind pedig a mosógépek terén, miközben érdekes, személyre szabható termékeket mutatott be, mint például a BESPOKE hűtőszekrények.Az 5G fejlesztésében elért eredményeit a vállalat az első 5G képes okostelefonjával mutatta be a felhasználóknak. Ez a technológia jelentős szerepet játszik a mesterséges intelligencia és az IoT megoldások hatékonyabb felhasználásában. Az újgenerációs hálózatok  sebességével az önvezető technológiák fejlesztése is felgyorsulhat. A Samsung félvezető memória üzletága megerősítette piaci helyzetét és elkezdte a 12 gigabites LPDDR5 mobil DRAM és a hatodik generációs V-NAND lapkák sorozatgyártását, amelyek a vállalat első 100 fölötti cellarétegű, single stack kialakítású chipjei. Ahhoz azonban, hogy az Interbrand 2019-ben továbbra is ott legyenek, ahol most vannak, a kutatás-fejlesztés területét sem szabad érintetlenül hagyni, így a cég jelentős forrásokat tesz ebbe a szegmensbe is. Az Interbrands rangsorban a Samsung már 2017-ben is a hatodik volt, míg az előtte lévő három évben, hetedik, 2013-ban pedig nyolcadik.

Címkép: WallpaperAccess