Michael Nathanson elemző szerint előbb vagy utóbb a Netflixen is meg fognak jelenni a rettegett reklámok. 

A Netflix egyik fő vonzereje a televíziós csatornákkal szemben (már azon túl, hogy a tartalmakat már azelőtt elindíthatjuk, mielőtt azok adásba kerülnének), hogy a sorozatokat és a filmeket mindenféle zavaró tényező nélkül tudjuk rajta nézni. Ez azonban változhat, többek szerint ugyanis elkerülhetetlen, hogy a Netflixen is megjelenjenek a reklámok.

Michael Nathanson, a MoffetNathanson Research munkatársa szerint a Netflixnek stratégiát kellene váltania, és bevezetni egy alacsonyabb előfizetési csomagot, ami reklámokat is tartalmazna. A Paramount+-nál és a Hulunál már létezik valami ehhez hasonló, és egyre többen gondolják úgy, hogy idővel a streaming óriás is elmozdul majd ebbe az irányba. Bár a Netlix továbbra is a világ legnépszerűbb streamingszolgáltatója, a Mickey egeres cég sem panaszkodhat, ugyanis streamingszolgáltatása, a Disney+ (Disney Plus) márciusban meghaladta a 100 millió globális előfizetői számot. Túl nagy baj azért még nincsen, a Netflix ugyanis 207,64 millió előfizetővel zárta az első negyedévet.

Egyelőre senki nem tudja, hogy a Netflix tervez-e reklámokat bevezetni az oldalára, és ha igen, milyen formában képzeli el a dolgot. Nathanson szerint mindenesetre az AVOD (Advertising Based Video on Demand, hirdetés alapú streamelés) egyre jelentősebb szereplője a digitális marketingpiacnak, amiből a Netflixnek sem kellene kimaradnia.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!