Második válás szinte ingyen: íme a világ legfurcsább kuponjai

Mindenki szereti az akciókat, a kuponozás történelmének közel 140 éve alatt azonban bőven akadtak furcsa leárazási ajánlatok is. 

A magyarok harmada halasztott már el vásárlást azért, hogy később kedvezménnyel szerezhesse be a kívánt terméket, míg 40% a kuponos akciók hatására olyasmit is beszerez, amit amúgy nem tervezett – derült ki a Reacty Digital reprezentatív kutatásából, amelyet a JOY megbízásából készített. Ugyan a kuponokkal olykor igencsak jó ajánlatokban részesülhetünk, előfordulhat az is, hogy olyan egészen furcsa kuponkedvezményekbe boltunk, amelyekről nehéz eldönteni, hogy viccnek szánták-e, vagy komolyan gondolták. Mutatunk egy csokorra valót belőlük!


Altatás szakemberrel 100 dollárért

Visszautasíthatatlan ajánlat: a kupon felmutatásával potom 100 dollárért egy profi dugja ágyba a vendéget, megigazítja a párnáját, betakargatja és „angyali hangján” saját költésű altatódalokat is énekel neki. Miután a páciens lélegzése lelassult és édes álomba merült, az „altató” szakember csendben elhagyja a hálószobát. A szolgáltatás teljes, voucher nélküli ára nincs feltüntetve.

vicces kupon

Második válás szinte ingyen!

A második válópert 50%-os engedménnyel vállalja Sean Simmons georgiai ügyvéd a helyi újságban meghirdetett kuponja szerint. „Vegyél egy válást és kapd meg a másodikat féláron” – állt szó szerint hirdetés szövegén. A kupon nagy felzúdulást keltett pár éve Amerikában, még Jay Leno műsorában is viccelődtek a témán. Simmons a Huffington Postnak elmondta, hogy a kuponakció működött, a megbízásainak száma emelkedett.

10 dollár után jár egy zeller

Sajnos már 2006-ban lejárt a promóció, így hiába jelentkezünk az egyik amerikai élelmiszeráruház kasszájánál a kivágott kuponnal, amellyel 10 dollár vásárlása után egy darab ingyen zeller átvételére jogosított. Óvatosan bántak azért a készlettel, egy vásárló heti egy kupont használhatott fel.

vicces kupon

Utazzon magánrepülővel, kuponnal olcsóbb, mint a vonat

A magénrepülőgépek olykor a teljes árat fizető ügyfél leszállítása után utasok nélkül térnek vissza a bázisként szolgáló repülőterükre. Ezeket az üres üléseket szeretné betölteni egy légitársaság: a megfelelő kuponnal egy-egy útra akár már 500-1000 dollárért fel lehet szállni a repülőre, ha pedig összeáll egy kisebb társaság a gép kibérlésére, akkor kuponnal a business jetes repkedés olcsóbb mint a vonatozás.

Kuponnal érkezik a boldog befejezés

A Las Vegas környéki Henderson masszázsszalon különleges kuponakcióval ünnepelte meg a nyitását: az újságból kivágott szelvény felmutatásával a vendégek ingyen „boldog befejezést” kaphattak. A promóciós anyagon hozzátették azt is, hogy egy vevő egy kupont használhat fel. Nevada az egyetlen olyan állam az USA-ban amelynek bizonyos megyéiben – szigorú szabályok mellett – legális a szexuális szolgáltatások nyújtása.

Talán kevesen tudják, hogy a Coca-Cola adta ki az első kupont 1887-ben. Akkor még a vállalat nem sejtette, hogy ezzel megreformálja a kereskedelem történelmét. A Coca-Cola voucherével a vásárlók egy pohár ingyen italhoz jutottak, a marketing stratégia pedig sikeresnek bizonyult. A Coupon Sherpa adatai szerint 1894 és 1913 között kilencből egy amerikai rendelkezett Coca-Cola kuponnal, ez pedig 8,5 millió ingyen italt jelentett. Mára a legnagyobb brandek használják a kuponos módszert, mert jó hatással van a hosszútávú imidzsépítésre, megjutalmazza az új és a visszatérő vásárlókat, valamint serkenti az eladásokat.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Benke Éva

Benke Éva

Az ifjabb nemzedék tagja, akikből még nem veszett ki a lelkesedés. Kedvelt témái leginkább a tudomány és a lifestyle területéről kerülnek ki

Ezeket olvastad már?