Az chaten belüli vásárlásokkal a kisvállalkozások dolgát szeretné megkönnyíteni az Instagram mögött álló Meta.
Az elmúlt években az Instagram táján is felgyorsultak a termékfejlesztések, tavaly májusban például elindult az Instagram és Facebook Shops nevű szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az egész vásárlási folyamat a Meta alkalmazásain keresztül menjen végbe. Most újabb fejlesztéssel rukkolt elő a Zuckerberg-féle vállalat, amellyel saját bevallásuk szerint a kisvállalkozókat szeretnék segíteni.
Az Engadget beszámolója szerint a közösségi oldal bevezette a chaten keresztül történő vásárlás lehetőségét, amellyel egy felületen keresztül tárgyalhatunk az eladóval, fizethetjük ki a megvásárolt portékát és követhetjük nyomon a szállítást. A chat-alapú vásárlás egyébként nem újdonság, a WhatsAppon már jó ideje elérhető ez a fajta szolgáltatás.

Nem ez az egyetlen újdonság az Instagram háza táján, nemrégiben Adam Mosseri, az Instagram CEO-ja két új előfizetéses funkciót is bejelentett. Az egyik, hogy a tartalomgyártók mostantól olyan hagyományos Instagram bejegyzéseket is közzétehetnek, amelyekhez kizárólag a fizető támogatóik férnek hozzá, a mási pedig, hogy az alkotóknak arra is lesz lehetőségük, hogy akár 30 előfizetővel is csevegjenek egyidejűleg.
[sc name=”facebook” ][/sc]