A kínai telefongyártó megint a Samsunghoz próbálja magát hasonlítgatni, egészen döbbenetesen szánalmas módon. Pláne azok után, hogy most esett pofára, mint a zsíroskenyér. Érthetetlen, hogy miben van a Honor.
A Honor nevű kínai telefongyártó cég egy ideje érezhetően rászállt a Samsungra. Már tavaly nyáron is egy vagyont költött arra, hogy köpködje a piac egyik legerősebb szereplőjét. Ennek keretein belül többek között a vásárlókat gyúnyolta egészen döbbenetes módon. A vállalat pedig nem lankad.
Most egy egészen szánnivaló közleményt küldött, amelyben azt állítja, hogy ” a közelmúltban több humoros tartozékkicsomagoló videót tett közzé, amik játékosan hívják fel a figyelmet arra, hogy a Samsung Galaxy S25 sorozata a Magic7 Pro-hoz képest nemigen hoz jelentős fejlesztéseket.” Illetve, hogy a „Magic7 Pro hardveres kiválóságával és fejlett AI képességével száll szembe a Samsung Galaxy S25 Ultrával”.
Hát a Magic7 Pro 3x optikai zoomot kínál az S25 Ultra 5x optikai zoomjához képest! Milyen hardveres előnyről beszélnek? Konkrétan hardver szinten elmaradásban van a Honor csúcstelefonja.
És erre még fel is hívják a figyelmet?
De ez még nem minden: azt is megtudhattuk, hogy „Kínában a YOYO AI Agent fejlett képességekkel rendelkezik, mint például az AI keresés, az automatikus kávérendelés és az automatikus információkitöltés.” Most komolyan, ezzel akarják lenyűgözni a magyar felhasználókat? Hogy Kínában milyen automatikus kávérendelési opciókat kínál a Honor telefon? Azok után gyalázza a Honor a riválisát, hogy a törésállónak beharangozott telefonjukat a sajtó képviselői előtt zúzták le egy hivatalos eseményen? Vagy, hogy a magyar tesztelők videóban mutatták be, hogy hogyan törték össze a „törhetetlen” telefont?
Szánalom
Teljes agyrém ez az egész. Az olyan komoly cégek, mint az Apple vagy a Xiaomi soha nem gondolták azt, hogy a saját kiválóságukat a rivális gyalázásával kellene reklámozniuk. Teljesen idegen ez a mentalitás Magyarországtól, a magyar vásárlóktól, akiket le is néznek ezzel. Abba pedig bele sem akarunk gondolni, hogy az egyébként szigorú Gazdasági Versenyhivatal mit szól majd az ilyen szintű kommunikációhoz.
Mindezt ráadásul úgy produkálja a Honor, hogy most cserélte le az egész vezetőségét, aminek hátterében állítólag a gyatra értékesítési adatok állnak. Tényleg erre van szükségük? Nekünk a 13. Harcos című film jutott erről az egészről az eszünkbe, amikor a szerencsétlen buflák vademberek megrohamozták a szimpatikus vikingeket….
Szerintünk jó lenne, ha észbe kapna a kínai cég, és saját működésére, illetve termékeire fókuszálna, ahelyett, hogy ilyen nevetséges módon azt a vállalatot próbálná rugdosni, amely hosszú ideje uralja az androidos telefonok szegmensét Magyarországon is.